لمب آو گاد - The Duke :: Hazhir

Hazhir

Hazhir

لمب آو گاد - The Duke

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۳۰ ب.ظ

رندی بلایت خواننده و شاعر گروه Lamb of God آهنگ The Duke را تحت تأثیر یکی از هوادارانشان به نام وین فورد که سرطان خون داشت می نویسد. بلایت توسط آدام دوست وین با او آشنا می شود.

30 اکتبر 2012 «لمب آو گاد» در فینیکس آریزونا اجرا داشتند، پیش از آنکه بلایت به روی صحنه برود آدام خود را به بلایت رسانده و می‌گوید که دوست من وین از هواداران سرسخت لمب آو گاد است و الان بین طرفداران منتظر اجرای شماست، او نزدیک به دو سال است که درگیر سرطان خون شده؛ نشانی ظاهری وین را به بلایت داده و از او میخواهد که بین اجراها از روی صحنه با وین چند کلمه صحبت کند و باعث دل گرمی اش شود. 

بلایت درخواست آدام را می‌پذیرد و آهنگ Ruin را در آن شب به وین اختصاص داده و می گوید: این آهنگ را به آقای وین فورد که روی تی شرتش نوشته سرطان را شکست بده تقدیم می کنم، تو میتونی مرد، شکست بده اون لعنتی رو. 

پس از آن بلایت با وین بیشتر آشنا می‌شود و ویژگی‌های بارزی در راستای غلبه بر وضعیت سختش در او می‌یابد که تحسین بلایت را بر می انگیزد و همین باعث بوجود آمدن ایدۀ ساخت آهنگ The Duke می شود.


لینک شنیدن و دانلود آهنگ The Duke از لمب آو گاد:

https://telegram.me/jukeb0x/593

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی