فرکانس 528Hz و موسیقی فرکانس ها :: Hazhir

Hazhir

Hazhir

فرکانس 528Hz و موسیقی فرکانس ها

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۶:۱۷ ب.ظ

فرکانسِ 528Hz در بینِ وزن خوانیِ فرکانس ها از روزگار کهن ارزش ویژه ایی داشته است. در موسیقیِ فرکانس ها، 528 هرتز به فرکانسِ عشق شناخته شده و دارای ریشه ایی ژرف با طبیعت بوده و از کلروفیل تا دی اِن اِی انسان در همه جا فراهم است. این فرکانس همچنان ارزشی ریاضیاتی داشته که نشان از پتانسیل درمانی اش دارد. هنگامی که هر 9 فرکانسِ موسیقیِ فرکانسیِ باستانی از ارزش و کاربردِ درمانیِ ویژه ایی برخوردار هستند، به گفتۀ دکتر لئونارد جی هوروویتس (Dr. Leonard G. Horowitz - از آموزگاران بنامِ دانشگاهِ هاروارد و برندۀ 21 جایزۀ نویسندگی در زمینۀ هنر و دانشِ درمانِ طبیعی) فرکانسِ 528 هرتز، کانون و خواستگاهِ همه چیز در موسیقی، ریاضیات و بگونۀ همه گیر در جهان است؛ برای نمونه در هوایی که نفس می کشیم، آبی که می نوشیم، در چمنِ زیرِ پایمان و نورِ آفتابی که روزانه به صورتمان می‌تابد نیز هست؛ بگونه ایی که امواجِ آن به همه چیزهای با ما و دور و بر ما در سطحِ مادی و مینوی پیوند خورده و در آن‌ها طنین انداز می شود.

 

زدودن درد فیزیکی و ایجاد حس امنیت 174 Hz
بهبود وضعیت انرژی و درمان آسیب دیدگی های درونی و بیرونی بدن 285 Hz
رهایی از ترس و گناه 396 Hz
آسان سازی دگرگون شدن 417 Hz
دگرسازی های شگفت انگیز و بازسازی "دی اِن اِی" 528 Hz
بهبود حس همبستگی 639 Hz
پاکسازی سلول های بدن از بیماری و آلودگی 741 Hz
بیدارسازی خرد و بینش 852 Hz
رسیدن به جایگاه درست و رسا 963 Hz
جدولِ 9 فرکانسِ موسیقیِ فرکانسی و کارکردهایشان
  • ویژگی های این 9 فرکانس، زمانی بیشترین کارایی را خواهند داشت که با تمرکز یا انجامِ درست آیین مدیتیشن شنیده شوند.

All 9 Solfeggio Frequencies... Album Art

کاور آلبوم All 9 Solfeggio Frequencies از "پاوِر ثاتس مدیتیشن کلاب"

دکتر جوزف پولیو (Dr. Joseph Puleo - پزشکِ آمریکاییِ "طبیعی درمانی و گیاه درمانی" که پژوهش روی موسیقیِ فرکانسی را از میانۀ دهۀ 70 میلادی آغاز کرد) دربارۀ چمِ (معنی) مایه و رنگِ نتِ "می" 528 هرتز در دوران باستان، اینگونه می گوید: رویدادی ست شگفت‌آور، که از همۀ نیروهای شناخته شدۀ بشری و طبیعی پیشی گرفته و سرچشمه ایی یزدانی و فراطبیعی دارد.

برپایۀ بررسیِ لابراتوارِ پژوهشیِ "اِی سی تی (Analytical Chemical Testing)" در خلیجِ مکزیک، روشن شد که به دنبال برخورد امواجِ فرکانسِ 528 هرتز، مقدارِ چربیِ آزمایش شده در آب از 7 بخش در یک میلیون به یک بخش در یک میلیون کاهش داشت، چیزی که نشان از پاک شدن آب از آلودگی دارد. برپایۀ بررسی دیگری در سازمانِ فضاییِ ناسا از صدای ضبط شدۀ هستۀ منظومۀ شمسی یعنی خورشید، صدایی برابر با فرکانسِ 528 هرتز شنیده شد؛ بنابراین برپایۀ یافته های دانشورانه پیداست که کاراییِ شنیدن موزیکی با این فرکانس، برای انسان سرچشمۀ بازخوردی سودمند بوده و بگونه ای آشکار به از بین رفتن ناپاکی های سلولی، که از بیماری پیشگیری می‌کند کمک کرده، مایۀ کاهشِ استرس شده، میزانِ هوشیاری را بالا برده و بویژه انگیزه ای برای بازسازیِ "دی اِن اِی" می شود؛ چیزی که بیشترِ آوازه اش برای همین است.

 

 

دریافت
عنوان: PowerThoughts Meditation Club - Manifest Your Greatness 528hz
 

دریافت
عنوان: PowerThoughts Meditation Club - The All Seeing You 741hz

 

دریافت
عنوان: Connecting the Dots 174hz
 

دریافت
عنوان: Expressing Uniqueness 285hz
 

دریافت
عنوان: Infinite Wisdom 396hz
 

دریافت
عنوان: Love Is Infinite Potential 417hz
 

دریافت
عنوان: Remembrance 528hz
 

دریافت
عنوان: Shine Your Light 639hz
 

دریافت
عنوان: Those Who Have Forgotten They Are Light 852hz
 

دریافت
عنوان: Universal Oneness 963hz

 

 

همیاری ♥ Donate
 

نظرات  (۸)

سلام.سپاس از شما برای این مطلب عاالی.

لطفا همه فرکانس هارو بزارید به همین شکل دو فرکانسی که گذاشتین.

چون انواع مختلفی هست گاه خیلی طولانیه گاه ففط صدای فرکانس هست و برای هرکسی خواشایند نیستو..

ولی این دوفرکانس بسیار عالی بودن

ممنون میشم اگر در دسترس دارید برام ارسال کنید.سپاس بیکران از شمل

پاسخ:
درود به شما. خوشحالم که براتون سودمند بوده. به زودی فایل همۀ فرکانس ها رو میگذارم.

با نهایت تشکر و قدردانی از شما دوست عزیز که زحمت این فایل های با ارزش رو کشیدید قدردان زحمات شما هستیم عید نوروز رو هم تبریک میگم به شما و خوانواده محترم و عزیزتون. 

پاسخ:
درود به شما دوست گرامی و سپاس از قدردانی تون. من هم سال نو رو به شما و خانوادۀ گرانقدر شادباش می گم. امیدوارم سال نو برای همۀ جهان، سالی روبه درستی و تندرستی باشه.

اگر ممکن هست لطفا درباره این آلبوم هم توضیحاتی بدید که این  All 9 Solfeggio Frequencies چه کسانی هستند که این محصول را تولید کرده اند چون هیچ اطلاعاتی راجب این ها در گوگل نیست فقط در سایت آمازون این محصول را برای فروش گذاشته اند به قیمت تقریبا 10 دلار و باز هم آنجا هیچ توضیحی وجود نداشت

پاسخ:

همونطور که گفتی ازشون اطلاعات زیادی موجود نیست. ویژگی ای که انگیزه ایی شد تا به این آلبوم بپردازم این بود که قطعه‌های دلپذیری داره که مدت زمانشون به اندازس و خیلی طولانی نیستن، بویژه فرکانس 528 هرتز نخستش؛ برای همین نمونۀ خوبی برای گفتن از موسیقیِ فرکانسیه. تا جایی که پیداست، گروه «پاوِرثاتس مدیتیشن کلاب»، هم یک گروه موسیقی در سبک نیو ایج (New age) هست-هم یک نهاد در رابطه با خودآگاهی و مراقبه که پایگاهشون در نروژ قرار داره. دو عضو پایه داره به نام کِنِث (Kenneth) که انگار فامیلیش سوآرِس (Soares) هست، موسیقی میدونه و آموزگار مراقبه ست و دیگری الکساندر. در وبسایتشون (powerthoughtsmeditationclub.com) هم محصولاتِ رایگان و هم پرداختیِ موزیکال و غیر موزیکال ارائه شده. اگر خواستی بیشتر از موسیقی شون بشنوی میتونی به کانال یوتیوب شون سر بزنی.

سپاسگذارم از شما که جواب دادید، و متاسفانه به هر کسی و به هر جایی نمیشه اعتماد کرد ولی اینطور که پیداست شما جستجوهای بسیار زیادی کردید و اطلاعات بسیار زیادی هم دارید و اگر ممکن هست بیشتر از این فرکانس ها بزارید چون ما هر چقدر گشتیم چیزی پیدا نکردیم از دکتر لئونارد جی هوروویتس یا هر فرکانس ارجینال معتبر ممنون بخاطر زحمات شما

پاسخ:

سپاس از مِهرِ شما. در این وبلاگ همۀ تلاشم بر این هست که گفته‌ها و نوشته‌ها درست و راستین باشن. نوشته‌های دکتر هوروویتس رو میشه در فروشگاه های آنلاین خارجی مانند آمازون پیدا کرد؛ ایشان پژوهشگر و نویسندس. کوشش می‌کنم که در آینده بیشتر از موسیقیِ فرکانسی بگم و کارهای خوب رو بی گمان پیشنهاد خواهم کرد.

با سلام و عرض سپاس و قدردانی بابت این فایل‌ها

سؤالی دارم: آیا تنظیمات اکولایزر در هنگام پخش فایل‌های فرکانس، تأثیری دارد یا خیر؟ آیا نیاز هست که اکولایزر را خاموش کنیم؟

پاسخ:

درود به شما و سپاس از قدرشناسی تون. در روندِ ساختِ موسیقیِ فرکانسی، به اندازه در ساماندهیِ صداها و فرکانسشون ریزبینی میشه تا روی هم رفته موسیقیِ سودمندی ساخته بشه، بویژه که این سبک از موسیقی-کاربردهای درمانی هم داره؛ EQ دستگاهِ پخش میتونه روی کیفیت و کاراییِ موسیقی ای که شنیده میشه تأثیر بگذاره، بنابراین بهتون پیشنهاد می کنم تا زمانِ شنیدنِ چنین موسیقی‌هایی، اکولایزر دستگاه روشن نباشه.

  • حامد نوبخت
  • پرود☘️ سپاس و تشکر بابت فرکانسهای با ارزشی که در اختیار عموم قرار دادین. شاد و‌تندرست باشید🙏🏽

    پاسخ:
    درود 🌻 سپاس از قدرشناسی شما 🙏 خوش و خرم باشید.

    سلام.بسیار سپاسگزارم عالی بود.صفحهساییتون بسیار زیبا و خاص و خوشرنگ

    پاسخ:
    درود به شما و سلیقه ویژه تون؛ سپاسگزارم 🌻

    سلام 

    از زحمات شما بسیار سپاسگزارم. دسته بندی موسیقی ها بر اساس فرکانس ها اقدام بسیار ارزشمندیه خصوصا برای کسانی که برای مدیتیشن از اون استفاده می کنند باز هم ممنونم.

     

    پاسخ:
    درود
    درسته، فرکانس ها در موسیقی،  در آفرینش، بسیار بسیار ارزنده هستند.
    سپاس از مهر شما 🌻🍀

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی