مستودون The Sparrow :: Hazhir

Hazhir

Hazhir

مستودون The Sparrow

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۱۹ ب.ظ

آهنگ The Sparrow یکی از برترین و پراحساس ترین آثار گروه صاحب سبک «مستودون» است. این آهنگ در غالب آلبوم The Hunter سپتامبر 2011 منتشر شد، آلبومی که پس از یک هفته حضور در چارت پرفروشترین آلبوم های بریتانیا به رتبه نوزدهم و در آمریکا به رتبه دهم لیست 200 آلبوم پرفروش بیلبورد رسید.


کاور آلبوم The Hunter مستودون

The Hunter جلد آلبوم

مستودون سال 1999 میلادی در شهر آتلانتا مرکز ایالت جورجیا توسط Bill Kelliher (بیل کلیهر – ریتم گیتاریست/لید گیتاریست)، Bränn Dailor (برن دیلور – درامر/ترانه سرا/وکال)، Troy Sanders (تروی سندرز – بیسیست/ترانه سرا/لید وکال) و Brent Hinds (برنت هایندز – لید گیتاریست/ریتم گیتاریست/ترانه سرا/لید وکال) شکل گرفت. موسیقی این گروه ترکیبی از سبک های راک و هوی متال با حال و هوای اغلب پراگرسیو راک/متال، سایکدلیک راک/متال و آلترناتیو راک/متال به همراه نوآوری و ترانه های اندیشمندانه و با معنی است که باعث شده مستودون در زمرۀ گروهای صاحب سبک و ماندگار راک و هوی متال قرار بگیرد.

اعضای گروه مستودون

از راست به چپ: بیل کلیهر - برن دیلور - تروی سندرز - برنت هایندز

اِسپَرو The Sparrow از آن دسته آثار مبتکرانه و دلنشین مستودون است که در عین اینکه بی کلام نیست جلوه یک موسیقی بی کلام را دارد. این آهنگ به یاد همسر (زن) حسابدار گروه که بر اثر سرطان معده فوت می‌کند نوشته شده و شعرش تنها یک جمله است، جمله ایی پرمعنا که باور و شعار همیشگی این خانم بوده: pursue happiness, with diligence (در پی خوشبختی، با سخت کوشی).

تروی سندرز (بیسیست و خواننده گروه) دربارۀ این اثر می گوید: به نظرم این آهنگیست که شما می‌توانید با آن چشمانتان را بسته و با آن استراحت کنید؛ خیلی خوب شد که این آهنگ را آخرین کار آلبوم قرار دادیم؛ خوشبختانه به شما اجازه می‌دهد تا با آرامش مجذوب فراگرفته هایتان شوید.



فایل شنیداری The Sparrow مستودون:

https://t.me/jukeb0x/2333


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی