متالیکا Nothing Else Matters :: Hazhir

Hazhir

Hazhir

متالیکا Nothing Else Matters

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ق.ظ

اجرای متفاوت و کلاسیک تصنیف Nothing Else Matters در قالب آلبوم  زندۀ S&M که به صورت مشترک توسط گروه هوی متال امریکایی متالیکا و ارکستر سمفونیک سانفرانسیسکو در ۲۱ و ۲۲ اوریل ۱۹۹۹ با حضور طرفداران در سالن تئاتر برکلی ایالت کالیفرنیا ضبط شد. این آلبوم شامل یک قطعه از انیو موریکونه و اجرای  فوق‌العادۀ گلچینی از آهنگ‌های گروه متالیکا میباشد که با تنظیم مایکل کی من (موسیقیدان و آهنگساز آمریکایی) حال و هوای کلاسیک دلنشینی پیدا کرده است.

ایده‌ی ترکیب موسیقی هوی متال با موسیقی کلاسیک و سمفونی توسط بیسیست فقید گروه متالیکا کلیف برتون داده شده بود و این مورد را جیمز هتفیلد بارها عنوان کرده است. برتون عاشق موسیقی کلاسیک و سمفونیک بود خصوصاً هنرمندانی نظیر یوهان سباستین باخ؛ و نهایتاً 13 سال پس از درگذشت او این ایده اجرا شد تا گامی دیگر در راستای ویژه بودن گروه متالیکا و صاحب سبک بودن این گروه برداشته شود.



لینک شنیدن و دانلود آهنگ: https://telegram.me/jukeb0x/108

نظرات  (۱)

زنده یاد مایکل کی من نه کامن!!!
پاسخ:

از اونجایی که نام یا نام خانوادگی Kamen ریشه اسلاویک یا اسلاوی داره بسیاری از جاهای دنیا بویژه در اروپا "کامن" گفته میشه، آمریکایی ها میگن "کی من"، برای همین جاهایی که به ایشان اشاره شده هر دو گویش بکار رفته.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی